poniedziałek, 21 stycznia 2013

29. Kwiatek w szybkim bento

Dzisiaj zależało mi na naprawdę szybkim bento. Są takie dni, gdzie człowiek nie ma weny na szaleństwa w kuchni... Taki właśnie dzień u mnie nastał.
Miało być szybko, smacznie i o dziwo się udało. Znalazł się nawet mały, radosny akcent w postaci kwiatka. Dzisiejsze pudełko zawiera: makaron z surówką, koreczki twarogowe, szynkę, sałatę, chrupkie pieczywo, jabłko i kiwi.
Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień przyniesie więcej pomysłów. Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. koreczki... pisałam, już o tym, że uwielbiam pod prawie każdą postacią?='DD fajny kwiatuszek='D musiało jednak trochę czasu to Bento zająć xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! :D Było naprawdę błyskawiczne, bo dzisiejsze lenistwo jednak zwyciężyło ^^.

      Usuń
  2. U mnie też dziś kwiatki. :) U Ciebie też jakoś wiosennie - kolorowo i słonecznie niemalże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że bento to takie uosobienie pragnień - jak jest śnieg to marzą się kwiatki ^^.

      Usuń
  3. ooooooo I love the apple and kiwi cutout combo! so pretty!! such a healthy packed meal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great that you like it ^^. Yea! I absolutely love fruit combos :p.

      Usuń
  4. koreczki myślałam że są z mozarellowymi kulkami, a to uroczy twaróg! piękne te jabłko kiwi wycinanki, jak to już napisała Shirley. :)))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twaróg uwielbiam za jego uniwersalność. Cieszę się strasznie, ze wycinanki się spodobały ^^.

      Usuń
  5. I liked the idea of combine apple & kiwi ^^ All the foods looks yummy too!

    OdpowiedzUsuń