czwartek, 10 stycznia 2013

24. Styczniowa plaża

Witam! Wczoraj obudziłam się mając zaśnieżony obrazek za oknem, a dzisiaj postanowiłam pobawić się w letnie klimaty. Strasznie mi brakuje cieplejszych temperatur i napawającego optymizmem słoneczka, ale jak się nie ma co się lubi,  to z pomocą przychodzi bento.
Była to moja pierwsza próba farbowania ryżu i strasznie się denerwowałam, żeby czegoś nie zepsuć. Obsesyjnie sprawdzałam co chwilę, czy koloryzujące wywar już jest odpowiedni. Przepis na niebieski ryż z bloga Bento po polsku jest jednak prosty i każdy nowicjusz powinien dać sobie radę. Oprócz tego: orzechy włoskie, sałata, twaróg, szynka, pomidor i jabłko.
Miłego dnia wszystkim!

10 komentarzy:

  1. Piękne bento - od razu przyszło mi na myśl morze, wakacje, laba... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zimowa laba już niedługo, ale nie może się ona nawet równać z tą letnią ;].

      Usuń
  2. Wakacje, ach.. rozmarzyłam się!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje już niedługo...teoretycznie ;p. Dobrze się pozytywnie nastrajać ^^.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Thank you for coming again! I was very excited when I noticed that the blue rice's well done. It's a huge experiment for me ^^.

      Usuń
  4. Jeżeli jest tak samo smaczne, jak ładne- jestem ZA!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było smaczne. Nawet troszkę za dużo tego ryżu jak na moje możliwości ^^. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa!

      Usuń