wtorek, 8 stycznia 2013

23. Superherosi: Batman

Mroczny rycerz postanowił wyjść z cienia i zagościć dziś w moim bento. Do historii o superbohaterach zawsze miałam słabość, więc dzisiaj walczymy z jedzeniowym złem i występkiem jakim są niezdrowe
produkty ^^. Dzisiaj u mnie nie ma mięsa, ale za to: pyszne połączenie różowego grejpfruta z jabłkiem, komiksowy pomidor, twaróg na tle ogórków i bat-jajo na sałacie.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
PS.Korci mnie, aby spróbować zrobić cały mini-cykl o superbohaterach, ale czy starczy mi chęci i pomysłów to się okaże w praniu ;].

15 komentarzy:

  1. This is nice :) what is BAT word made of? cheese?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ^^. Yeah, this is white cheese. I love the flavour.

      Usuń
  2. wow, muszę kupić sobie rękaw cukierniczy żeby też takie cuda wyciskać! Bat jajo jest boskie! obkleiłaś jajko płatami nori?? i musiałaś się nieźle nawycinać tych drobiazgów. Podziwiam.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie wyciskane, a po prostu formowane w rączkach i układane ^^. Haha jako nowicjusz w wycinaniu nori miałam spore problemy ze znaczkiem nietoperza, bo za każdym razem skrzydło okazywało się wybrakowane w mniejszym lub większym stopniu. Na szczęście jakoś dobrnęłam do końca tej misji ;p. Dziękuję bardzo za odwiedziny!

      Usuń
    2. o raju, skoro to nie było wyciskane, to tym bardziej chylę kapelusza... ja bym pewnie rzuciła nori po dwóch nieudanych próbach, jestem niestety strasznie niecierpliwa.
      Monika

      Usuń
  3. Świetne, szczególnie, że mam słabość nie tyle do superbohaterów, co do Batmana właśnie. Nietoperek wyszedł idealnie. Kontynuuj ten mini-cykl - czekam na kolejne odsłony. :) p.s.Mnie sie marzy to pudełko: http://peterpayne.com/post/35360556816/not-only-is-this-batman-bento-box-beautiful-its. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam, że znajdę wśród blogerów zwolenników Batmana ^^. Pudełko jest fantastyczne! Zarówno ze względu na motyw graficzny, ale sam jego kształt również mnie urzeka. Gdyby w Polsce były one bardziej dostępne (albo chociaż sprowadzanie pod względem cenowym tak bardzo nie powalało) to może skusiłabym się na kupno takiego, aby samemu je przyozdobić ;].

      Usuń
  4. Lovely batman bento, love it. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne Bento!!! ='))) Naprawdę świetny pomysł oraz wykonanie='D Musisz (proszę?^.^) kontynuować ten pomysł='DD Bat Tamago powala =))Ten grapefruit z jabłkiem wygląda jak taka buźka z zębiskami xDD Mega!~
    Pozdrawiam gorąco i przepraszam, że tyle mnie nie było xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buźka z zębami to fajna interpretacja! xd Nie ma co przepraszać tylko więcej postów dawać! ;p

      Usuń
  6. dzieci u mnie w szkole byłyby zachwycone! rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Temat znany niby wszystkim grupom wiekowym, ale dzieciaki to prawdziwi sędziowie w tej dziedzinie, więc tym bardziej mi miło ^^.

      Usuń
  7. Batamago jest świetne :) I muszę powiedzieć tak samo jak Neko, mi też się skojarzył grejpfrut z zębami :) (czyżby to zęby Batmana?? :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Jokera? ;p Na pewno, któryś z nich w pojedynku mógłby swoje kły pogubić.

      Usuń