piątek, 11 stycznia 2013

25. Tęczowo i geometrycznie

Witam! Jako dumny reprezentant umysłów ścisłych (w teorii) postanowiłam wpleść dziś trochę geometrii do mojego bento. Pojawiły się więc takie smakowitości jak kwadratowe kiwi, czy trójkąty z marchewki.
W trakcie przygotowywania zauważyłam, iż kolory jedzenia stwarzają idealną okazję do wykorzystania mojej tęczowej ozdoby. Wreszcie! Tym oto smacznym i nieskomplikowanym posiłkiem wreszcie weszłam w cudowny okres jakim są ferie.
Życzę wszystkim udanego weekendu!


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Twoje ostatnie lawiny kolorów w bento były niezłą inspiracją ;p.

      Usuń
  2. Gosh so colourful and pretty!! love! what is the rainbow made of? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I printed out an interesting picture and I gave it to lamination. It's a simple way to make an ornament for the bento - small costs and high durability. It is not edible, but can be used repeatedly ^^.

      Usuń
    2. Ah, cute and nice idea!!!

      Usuń
  3. O :) ta ozdoba to chyba hand-made? Geometryczne kiwi przywiodło mi na myśl taki artykuł, o tym jak arbuzy w azji w ramach eksperymentu zamknięto w pudłach z przezroczystego plastiku, dzięki temu rosnąć nabrały kształtu sześcianu. Były łatwiejsze w transporcie i bardziej ergonomiczne :) Uwielbiam świeże liczi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Nie umiem robić póki co innych ozdób, czy wycinarek do nori, ale to się sprawdza ^^. Owoce w kształcie sześcianu zrobiłyby furorę. Ludzie kupowaliby je z czystej ciekawości, więc jakaś firma mogłaby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Bardzo ciekawy temat ogólnie i muszę więcej na ten temat poszukać. Dziękuję za odwiedziny ^^

      Usuń
  4. Ferie?xD Jakie ferie?=> U mnie ciągle nauka... a wręcz teraz się dopiero zaczyna xD

    A co do bento to naprawdę wygląda jak tęcza! Fajne przejścia kolorów Ci wyszły =D
    Śliczna tęcza =D Idealnie się komponuję ='D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oficjalnie to również powinnam się mimo wolnego pouczyć, ale...nie obiecuję sobie zbyt wiele xd. Mam nadzieję, że mimo tej nauki nie zwariujesz i będziesz miała nadal czas na bento ^^.

      Usuń
  5. U nas sesja, a nie ferie... :<

    słonecznie i tęczowo tutaj! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwałości na sesji. Jeden z moich domowników podziela ból egzaminów. Wierzę jednak w was wszystkich ^^.

      Usuń
  6. lubię takie zabawy kształtem, bardzo mi się podoba, no i ta tęcza! piękna!!! cieszę się, że bentujesz częściej, bo to daje mi więcej inspiracji :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziękuję! Inny kształt może fajnie odmienić znany produkt, więc wielokrotnie mnie ratuje taką ciapę jak ja w kuchni ;p. Częstsze wstawianie postów to jedno z postanowień noworocznych ^^.

      Usuń
  7. Ładna ta geometria. Kolorowo i optymistycznie - super bento! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie mieliby problemu z matematyką, gdyby była związana z pałaszowaniem ^^.

      Usuń