czwartek, 3 stycznia 2013

21. Uśmiech dobry na wszystko!

Dzisiaj postanowiłam wreszcie spróbować swoich sił w wycinaniu nori, aby pełniło rolę ozdobnika.
Z pewnością nie jest to najłatwiejsza rzecz wśród kuchennych sztuczek, ale w ten sposób, przy niedużej ilości czasu, udało mi się wprowadzić mały, radosny akcent do bento. Uśmiechnięty pieróg wygląda tak sympatycznie, że już się zastanawiam, gdzie mogę taki wizerunek jeszcze wykorzystać ;]. Oprócz tego: kaki, kiwi, orzech włoski, szynka, marchew, sałata, ogórek kiszony i kapusta kiszona. Grunt to optymizm, aby wytrwać do piątku!
Miłego dnia!


9 komentarzy:

  1. Kolejne super bento - i świetny pomysł na ozdabianie. :) Podoba mi się, że zawsze u Ciebie jest dużo dobrego w pudełku. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na niektórych bento-blogach widać często trochę mniej składników, ale u mnie to nigdy nie wygląda dobrze. Zawsze muszę załadować w pełni, żeby miało to ręce i nogi ^^. Mam nadzieję, że kwestię nori ogarnę na tyle, żeby zrobić coś więcej niż oczy i uśmiech! ;p

      Usuń
  2. Sorry, I cannot read Polish. But your bentos look great! Love the colors. What the cute characters made of? Are they bread or pie? Or gyoza(Japanese dumplings)?

    Thanks for your sweet comment on my bento blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for coming!These are dumplings but not Japanese. Maybe one day I will have an opportunity to try gyoza ^^.

      Usuń
    2. Ah I see :) Very cute!! I want to try them.

      I am terrible at making Japanese gyozas! haha. Will have to practice at that more. So i usually eat them at the Japanese restaurants. :P

      Usuń
  3. uśmiechnięte pierożki, fenomenalne!!! cudo, pięknie wyszły. A kaki jak zwykle piękne i złociste.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez inne blogi postanowiłam spróbować kaki i teraz jestem absolutnie zakochana. Wcześniej go nawet nie dostrzegałam ;].

      Usuń
  4. Jak milutko u Ciebie w pudełku :)

    Oliko

    OdpowiedzUsuń
  5. I od razu pierożki wyglądają inaczej :D

    OdpowiedzUsuń