piątek, 1 lutego 2013

35. Z miłości do jajek

Zainspirowana wpisem o akcesoriach do jajek na blogu Bento po polsku postanowiłam dzisiaj, choć w drobnym stopniu, spróbować swoich sił i przekształcić jakoś ten znany mi produkt. Postawiłam na jajko sadzone z...serduszkiem w środku.
Pomysł może i banalny, ale moja radość była niesamowita podczas oglądania efektu końcowego. Obyło się bez specjalistycznych urządzeń. Wystarczyła jedynie patelnia i metalowa foremka do ciasteczek. Nie wiem na ile powszechna jest w domach patelnia do jajek sadzonych, ale uznam ten element wyposażenia kuchennego za  bardziej powszechny od wszelkich sprowadzanych cudeniek, przeznaczonych do bento-szaleństw. Oprócz bohatera dnia: warzywa z patelni, pomidor, kiwi, chrupkie pieczywo, jabłko, sałata i orzechy włoskie. Niezmiernie polecam zabawy z różnymi składnikami, które mogą nam się już wydawać nudne.

4 komentarze:

  1. To jajko wygląda uroczo:) Jakoś nigdy wcześniej do głowy mi nie przyszło że można próbować formować żółtko... I w owocowej części byłam pewna że to są ciasteczka a nie jabłko;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, bo foremka zawsze się jakaś znajdzie ^^. Na pewno wychodzi to sprawniej z jakimiś wymyślnymi urządzeniami, ale wszystkiego człowiek nie kupi ;P. Ahhh ciasteczka...takie to bym chętnie wzięła. Może podświadomie próbuję nadać tym jabłkom taki wygląd? :D Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Oh i love the fried egg!! very nicely done! its looks like its heart shaped yolk! you used cutter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, cutter! I didn't know how to do it properly but it's great that in the end it looks like a heart ^^. Thank you again for coming!

      Usuń