czwartek, 14 lutego 2013

39. Walentynkowo

Dzisiaj Walentynki, więc tematyczne bento nie będzie zaskoczeniem. Nie ma u mnie żadnej większej "grafiki", ale drobne nawiązania do miłości uważam za wystarczające. Dzisiaj w użyciu znalazło się moje nowe pudełko, dobrze znane większej części bento-społeczności.
Dodam tylko, że jest bardzo wygodne ze względu na swoje gabarytu, a kolor pomarańczowy przyjemnie rozwesela i ożywia na początek dnia. Mam nadzieję, iż będzie się dobrze sprawować. Jego dzisiejsza zawartość to: galaretka wiśniowa z serduszkami z jabłka i kiwi, tamagoyaki, ogórek kiszony, sałata i chudy twaróg.
Miłość + jedzenie = najlepsza kombinacja!

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na mało czerwone/różowe bento. Kawaii te małe zielone serduszka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W końcu walentynki to nie tylko róż i czerwień! ^^ Narobiłam ich tak dużo chyba z radości, że wreszcie mam takie małe foremki :D.

      Usuń
  2. Awww so sweet. love the tiny hearts! what are they made of? Happy Valentines Day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They're made of kiwifruit - perfect addition to cherry jelly ^^. Thank you so much! I wish you a lot of love (not only today :P).

      Usuń
  3. Full of loved in this bento!! Two little couple so cute!!

    OdpowiedzUsuń