wtorek, 19 lutego 2013

41. Wszyscy mają Hello Kitty! Mam i ja...

Na blogach autorek z najróżniejszych krajów doszukałam się ogromnej liczby postów o bento w stylu Hello Kitty. No tak...W końcu ta postać to już legenda, więc czemu samemu nie spróbować użyć tego motywu?


W ten sposób znalazła się u mnie ryżowa kotka, w której otoczeniu znajdują się: sałata, ogórek, pomidor, szynka, mini-kanapka z pieczywa razowego w kształcie serca i trochę jabłka.
Mam nadzieję, że w miarę poradziłam sobie z tym "wyzwaniem" i już zacieram ręce na myśl o następnych.
Udanego wtorku wszystkim!

7 komentarzy:

  1. Kawaii! Może i ja się w końcu na tę Hello Kitty skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Kitty:D I bardzo mi się podoba takie ułożenie szynki - wygląda jak jakiś kwiat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Taki kwiatek z szynki jest dosyć popularny (tak jak i łatwy do zrobienia!). Niestety nie pamiętam z jakiego tutoriala korzystałam. Widziałam kilka bardziej skomplikowanych tricków z szynką, ale nie zabrałam się jeszcze za przetestowanie ich :].

      Usuń
    2. To zdecydowanie muszę spróbować coś pokombinować niedługo:D

      Usuń
  3. oooooh! Hello Kitty!!! Nice one! Kitty chan is always too cute to eat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh you inspired me! I love your HK bentos and I had to try something similar :p.

      Usuń