środa, 6 lutego 2013

37. Jajeczne facjaty

W moim dzisiejszym bento...Trochę trudno mi określić, czym są owe jajeczne postacie. Pewne jest jednak, że robienie ich sprawiło mi dużo frajdy (jedzenie zresztą też).
Języki i rumieńce zrobione są z szynki, nosy z kukurydzy, a oczy i brwi z nori. Oprócz opisanych gości znajdziemy w pudełku również: zieloną paprykę, sałatę, warzywa z patelni z jogurtem, pomidorki i marchew.
Prawdę mówiąc, ten osobnik idealnie oddaje to jak się teraz czuję, wiedząc ile w dniu dzisiejszym mnie jeszcze czeka pracy :p.

6 komentarzy:

  1. Minę mam dziś chyba taką samą jak ten jajeczny ludek:D Warzywnie i jak kolorowo! Takie bento w środku ciężkiego dnia to skarb ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha grunt to jednak zawsze z dumą zakończyć dzień :D. To prawda...Bento pomaga przetrwać niejedną trudną chwilę ^^.

      Usuń
  2. These little eggs look so cheeky with their tongue sticking out! heheh. cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! They probably laughed at me. Even my food is against me sometimes! :D

      Usuń
  3. Mnie te ludki skojarzyły się z Bertem i Erniem z Ulicy Sezamkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest pewne podobieństwo! Trochę więcej szczegółów i nawet mogłabym udawać, że to nie są wymyślone postacie :p.

      Usuń