poniedziałek, 11 lutego 2013

38. Nowe przekładki

Dzisiejsze bento to przede wszystkim moje ukochane warzywa z patelni, do których dołączony jest jogurt naturalny. Może jestem monotematyczna i mam zbyt prosty gust, ale to danie zdecydowanie mi się nie nudzi.
Oprócz niego: ciemna śliwka, ogórek, trochę ziemniaków, marchewka i zielona papryka.
Chciałabym zwrócić szczególną uwagę na prześliczne przekładki, które dostałam od Oliko z okazji konkursu na jej blogu. Cały zestaw jest fantastyczny i jeszcze z pewnością nie raz rozświetli moje pudełko. Jeszcze raz ogromnie dziękuję za ten prezent!

6 komentarzy:

  1. Przekładki są cudowne;3 I co z tego, że monotematycznie, ważne żeby bento smakowało, prawda? ^^ Swoją drogą warzywa z patelni też lubię, a jakoś dawno ich nie jadłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda! Warzywa z patelni uwielbiam też za ich prostotę. Zazwyczaj w kuchni jestem leniuchem, więc to idealne wyjście ^^.

      Usuń
  2. gosh... your bento always look so healthy. love the colours too. What is the white stuff at the right bottom? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh thank you so much! It's yoghurt. I absolutely love a mix of vegetables and yoghurt. It's simple and delicious for me ^^.

      Usuń
  3. Śliwka wygląda rewelacyjnie. :) Fajne kolorowe bento, a przekładki kawaii. Ja też często wracam do ulubionych smaków - jesli coś jest dobre, to po co to zmieniać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio zdecydowanie ciągnie mnie do kawaii motywów, więc przekładki wpasowały się idealnie!

      Usuń