czwartek, 20 grudnia 2012

18. Hoł, hoł, hoł!

Wreszcie i u mnie świąteczne bento! Inne blogi zaczęły się w to bawić już znacznie wcześniej i dzięki temu trochę mnie zmotywowały do pracy.
Oprócz mojego Mikołaja dzisiaj: czerwona fasola, kulki z chudego twarogu i dodatków, sałata, papryka, mandarynka (skoro taki temat, to nie mogło jej zabraknąć!) oraz jabłko.
Boję się, że dzisiejszy dzień to moja ostatnia okazja w tym roku, aby przygotować sobie bento. Zobaczymy jednak co los przyniesie. Jest to jednak na pewno ostatnia okazja przed świętami, więc może czas na jakieś małe życzenia. No cóż...
Przede wszystkim życzę dużo spokoju i  pozytywnego świętowania w gronie najbliższych. Mam nadzieję, że bentujący swoje kulinarne zdolności przełożą na wigilijny stół i po przerwie wrócą z nowymi pomysłami na pudełka.
Wesołych Świąt!

7 komentarzy:

  1. Super bento - jestem pod wrażeniem. :) Również życzę Tobie wspaniałych Świąt, spokojnych i uśsmiechniętych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że w miarę zdało egzamin :D. Również dużo uśmiechu! ^^

      Usuń
  2. Piękności, choć ja się nie mogę nigdy wkręcić w benta bożonarodzeniowe, halloweenowe, wielkanocne itp. Jakoś czuję się świątecznie przestymulowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jednak bentowanie świąteczne. Niezła radocha jak już coś wyjdzie ^^. Prawda jest taka, że w tym okresie motywy świąteczne są dosłownie wszędzie i to może nieco przytłaczać, ale... mimo wszystko to tylko raz do roku! ;]

      Usuń
  3. cudny mikołaj! pięknie go zrobiłaś!!! życzę Ci spokojnych i zdrowych świąt i wracaj po świętach szybko do bentowania
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba i dziękuję za życzenia! ^^

      Usuń
  4. Jaki kawaii Mikołaj!!!^^ Zakochać się można =))) Naprawdę pięknyyy=)) Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego co sobie zapragniesz w te Święta ^^

    OdpowiedzUsuń