poniedziałek, 17 grudnia 2012

16. Kluski śląskie

W dniu dzisiejszym zawitały do mnie kluski śląskie. Dawno ich nie jadłam i stwierdziłam, że do bento będą idealne (jak większość produktów)!.
Żałuję tylko strasznie, że nie zaopatrzyłam się jeszcze w żaden pojemnik, który uchowałby mi jogurt naturalny. Idealnie podkręca on smak klusek. Wszystko jednak z czasem! Oprócz tego: "łódeczki" z papryki z pomidorem i szynką, winogrona, sałata, kiwi i jabłko.
Życzę udanych świątecznych przygotowań i przyjemnego poniedziałku!

4 komentarze:

  1. Ładne, takie poukładane kolorami to bento. I te owoce - zatęskniłam za latem. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im szybciej to lato przyjdzie tym lepiej! Więcej owoców i słońca wszystkim zrobi dobrze ;].

      Usuń
  2. jogurt z kluskami śląskimi?!=O nie jadłam nigdy... nie słyszałam też xP zawsze z sosami tylko jem je xD może kiedyś się odważę xP fajne te łódeczki =D akurat tak na kilka kęsów=DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko mam okazję jadać kluski śląskie i właściwie tylko w takim wydaniu się nimi zajadałam ;]. Zdecydowanie bardziej wolę kluski na parze (w Poznaniu pyzy)! ^^

      Usuń