środa, 12 grudnia 2012

15. Podziękowania i serca dwa

Na samym wstępie chciałabym podziękować Magdzie z bloga JaponiaBliżejBento, która organizowała u siebie konkurs i dzięki temu w moim posiadaniu znalazły się śliczne zwierzęce widelczyki. Dwa z nich widać w moim dzisiejszym bento.
Był to mój pierwszy konkurs i tym samym satysfakcja jest podwójna.
Wspomniane widelczyki, a w dzisiejszym wydaniu króliczki, znalazły się na jajkach...które miały być sercami. Wyszło nie do końca idealnie, ale za drugim razem na pewno będzie już lepiej ^^. Zawsze byłam łamagą w szybkim obieraniu jajek (tutaj nawet gorących), więc czuję się minimalnie usprawiedliwiona. Obok jajek znajduje się sałatka z: ogórka kiszonego, papryki, pomidora, chudego twarogu i natki pietruszki. W drugim pudełeczku: kontrastowe jabłuszka, marchewka i truskawki. Truskawki były oczywiście mrożone, ale o godzinie 5.30 piekłam ciasto i trochę ich zostało, więc czemu nie skorzystać z okazji? ;p.
Miłej środy moi drodzy! Już niedługo łikend!

6 komentarzy:

  1. Nie ma za co - należało się. :) A bento świetne - tyle w nim wszystkiego, że nie wiedziałabym od czego zacząć. 5:30 rano!??!?! Szacun. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak jest dużo różnych rzeczy. Wtedy czuję się jak dziecko w salonie zabawek, które nie wie co wybrać na początek ^^. Dziękuję za miłe słowa ;].

      Usuń
  2. Kawaii króliczki<3 I bento takie kolorowe! O której rano?! O matko... nigdy bym nie wstała tak wcześnie xDD Szacun - dokładnie tak xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie wstaję o tej godzinie, ale wyzwanie z ciastem było pierwszy raz...Ale to na imieniny mamy, więc trzeba było spiąć 4 litery ;]. Tymi króliczkami to się cały dzień podniecałam ;p. I dzięki za uznanie.

      Usuń
  3. cudne króliczki! a jajeczne serca są też ładne, mnie też się trudno obiera gorące jajka, pomimo szybkiego zimnego prysznica jaki im funduję. sałatka mi się bardzo bardzo podoba, chyba skopiuję.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! ;] Ja już chciałam zafundować im dawkę zimnej wody, ale bałam się zepsucia efektu. Następnym razem jednak chyba ułatwię sobie robotę ^^.

      Usuń