czwartek, 6 grudnia 2012

13. Wyzwanie #6, czyli polskie smaki!

Po raz kolejny postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Bento - Posiłek w Pudle.
Dzisiaj padło na polskie smaki! Powiem szczerze, że będąc w sklepie miałam problem z wyborem produktów. Zaczęłam się zastanawiać, co właściwie mogę zaklasyfikować jako polski smak. Ostatecznie po prostu zdałam się na swoją intuicję i wybrałam jedne z moich ulubionych "tradycyjnych" składników. W ten oto sposób powstał mój dzisiejszy posiłek.
W pierwszym pojemniku znajdziemy pierogi ruskie (nic dziwnego, bo pierogi to u mnie standard )
, kapustę kiszoną i niewielką ilość marchewki.
Za to na drugim piętrze...
Ludzie noszą koszulki z napisem "I NY", więc ja postanowiłam zrobić jedzenie w stylu "I PL"! Użyłam tutaj: serka wiejskiego ze szczypiorkiem, pomidora, jabłka i jogurtu naturalnego.
Życzę wszystkim udanych i smacznych Mikołajek!

6 komentarzy:

  1. Świetne Bento! Naprawdę super pomysł z tym "I <3 PL" ='D w życiu bym na to nie wpadła=')))) Btw, gratuluję wygranej w konkursie<3
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek=')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również gratuluję i cieszę się, że bento się podoba ^^.

      Usuń
  2. cudo, strasznie mi się podoba! cudowności, pierogi ruskie ale polskie i uwielbiana przeze mnie kapusta kiszona.
    ściskam mikołajkowo
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapusta kiszona jest wg. mnie bardzo niedoceniana - smaczna, niskokaloryczna i wartości odżywcze też ma!. Dziękuję za odwiedziny i również odpowiadam uściskami!

      Usuń
    2. tak tak, zgadzam się - ma dużo witaminy C, co zimą jest nieodzowne. Ja pochłaniam kapustę kiszoną na przemian z ogórkami kiszonymi. I ciekawostka - w Serbii kiszą całe główki kapusty, a potem robią z nich kiszone gołąbki :)
      Monika

      Usuń
  3. Świetne bento - pomysłowe i na pewno pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń