wtorek, 18 grudnia 2012

17. Taki mały gad

Tytułowy mały gad o dziwo znajduje się w pudełku. W prawej części możemy zaobserwować coś, co w mojej wyobraźni nadal istnieje jako żółw.
Może po prostu z powodu wczesnych godzin porannych jest trochę niewyraźny. Obok niego miks owoców, a w drugim pudełeczku mieszanka warzyw z patelni. To właściwie moje ostatnie dni "szkolnej pracy" przed przerwą świąteczną, więc mam nadzieję, że to jedzonko pozwoli mi jeszcze na chwilę spiąć 4 litery ^^.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

5 komentarzy:

  1. Żółw to to coś w kratkę, zgadłem?
    :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Przynajmniej to bento zmusza do wysilenia wyobraźni. Trening szarych komórek! ;p Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Fajne bento - kolorowe aż ślinka leci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolory, cudne - idealne na ponurą aurę. Warzywa z patelni są pyszne!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. I w dodatku bardzo szybkie w przygotowaniu co jest niewątpliwie ogromnym plusem. Pozdrawiam ^^.

      Usuń