czwartek, 29 listopada 2012

11. Twarogowo

Nadal się rozczulam nad moim pojemnikiem i w pełni wykorzystuję dodatkowe miejsce. Ostatnio bardzo mnie ciągnie do delikatnych, naturalnych smaków, takich jak np. maślanka i stąd właśnie dziś u mnie chudy twaróg.
Do niego dołożyłam: ogórka, pomidora i marchew. Na drugim piętrze dodatkowo: kiwi, śliwka i winogrona. Ostatnie dni pokazują mi jak bardzo potrzebuję takiego konkretnego jedzenia ze sobą (długie godziny w szkole). Cieszę się, że znalazłam pasję jaką jest tworzenie bento i dzięki temu każdy mój dzień może być trochę bardziej smaczny i kolorowy ;]. Życzę wszystkim dużo słońca na następne dni, bo u mnie dzisiaj jeden deszcz gonił drugi.

6 komentarzy:

  1. Śliczne i zdrowe bento. Mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się cieszę jak udaje mi się zrobić zdrowe bento...od razu czuję takie +20 do dobrego humoru ^^.

      Usuń
  2. piękne to bento, śliwki cudnie błyskają fioletem :) a twaróg ja też bardzo lubię, w poniedziałek zrobię fajne kule twarogowe, to zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym fioletem zawsze zwracają moją uwagę w sklepie ;].

      Usuń
  3. ależ u Ciebie owocowo xD nowe pudełko wykorzystywane na 120%=') Pewnie w szkole wszyscy zazdroszczą Ci takich posiłków?='DD U mnie nie ma deszczu, za to mgła męczy xP
    Życzę udanego weekendu i andrzejek=')
    Neko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej owoców tym lepiej! ^^ Haha większość znajomych na szczęście już się przyzwyczaiła ;p. Dzięki za odwiedziny!

      Usuń