wtorek, 27 listopada 2012

10. Fantastyczna niespodzianka

Tytuł nie jest przypadkowy. Jak widać na zdjęciu wreszcie stałam się szczęśliwą posiadaczką pudełka na bento z dwoma piętrami!
Może niektórym ta fascynacja wyda się śmieszna, ale dla mnie to otwarcie się na zupełnie nowe możliwości ;]. Taką tytułową "fantastyczną niespodziankę" sprawiła mi dzisiaj moja familia, z okazji urodzin. Pudełko pochodzi ze strony Bentomania i jest absolutnie cudowne. Dzisiaj w nim: mieszanka warzywno-ryżowa, jabłko, pomidor, sałata, jajko i subtelne serduszko z szynki.

W gratisie dodam zdjęcie moich urodzinowych ciasteczek, które biorę do szkoły z myślą, aby nakarmić klasowe głodomory na przerwie. Może nie jest to szczególnie popisowy wypiek, ale zawsze przyrządzam go z radością i dosyć sprawnie (bajzel w kuchni i tak jest). 
Tak więc życzę wszystkim miłego wtorku i idę napawać się moją nową zdobyczą ^^.


6 komentarzy:

  1. Brawo!~ Serdecznie gratuluję rodziny która wpadła na ten pomysł ='DD Cieszę się razem z Tobą=')) Pamiętam jak sama dostałam swoje Bento<3 Radość, radość=') bento wygląda bardzo apetycznie i kusząco=') Silikonowe formy tez od Bntomanii? Wszystkiego najlepszego spóźnione ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wspominam z rozrzewnieniem moje wzruszenie, kiedy dostałam pierwsze profesjonalne pudełko do bento! to wspaniałe uczucie. I piękne bento przy okazji, już dawno jajek nie wykorzystywałam, dziękuję że mi o nich przypomniałaś.
    Ta mieszanka wygląda bardzo apetycznie.
    A ciasteczka wspaniałe, Ty jesteś wspaniała, że robisz znajomym takie niespodzianki! super!!!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie to bento wygląda. Gratuluję pudełka - uważaj, kolekcjonowanie wciąga. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się boję, że kolekcjonerska strona mocy mnie wciągnie ^^.

      Usuń