czwartek, 15 listopada 2012

7. Bento: Posiłek w Pudle #6 - "Gwiazdki"


W dniu dzisiejszym postanowiłam się zmierzyć z wyzwaniem postawionym przez Bento: Posiłek w Pudle!
Ogólnie uważam, że ta akcja to świetny sposób, żeby trochę rozbudzić swoją kreatywność i próbować nowych rzeczy. Trafiłam na temat, w którym rządzą gwiazdki. Może nie wyszło wszystko do końca idealnie, ale z pewnością smacznie. Do przygotowania dzisiejszego gwiezdnego posiłku użyłam: ryżu z cynamonem, kruchego pieczywa, marchewki i jabłek z wyciętymi plasterkami kiwi. Do tego dołożyłam sałatę i kawałki pomidora.

6 komentarzy:

  1. Dzięki za dołączenie do zabawy. I gratuluję - fajne gwiazdkowe bento. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była sama przyjemność! Mam nadzieję, że jeszcze coś w tym kierunku stworzę ;).

      Usuń
  2. świetne gwiazdki, cieszę się że dołączyłaś do akcji! To kiwi w jabłku kapitalne, i marchewkowe gwiazdki też!!!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z marchewkowymi gwiazdkami było najgorzej. Wtedy właśnie odczułam ból braku posiadania małych foremek ;p.

      Usuń
  3. ooo dołączyłaś do zabawy tygodniowej xD fajnie, fajnie =') śliczne gwiazdkowe bento!~

    OdpowiedzUsuń
  4. magiczne bento:) ja gwiazdek foremek niestety nie posiadam. może czas się zaopatrzyć, bo są urocze.

    OdpowiedzUsuń