czwartek, 14 marca 2013

51. Wiosennie i kwiatowo

Konkurs Bentomanii na kwiatowe bento był fantastyczną inspiracją do kolejnej kompozycji ( TU moje zdjęcie podlega głosowaniu, więc jakby ktoś chciał to proszę się nie krępować i "lajkować" :P). Kwiaty, kolory, słońce...Tego wszystkiego potrzebujemy szczególnie, żeby przetrzymać jakoś resztki zimy (proszę nawet nie próbować mi mówić, że ten śnieg mógłby się jeszcze trzymać dłużej niż tydzień!)
Postawiłam w tym zestawie głownie na owoce i warzywa. Znalazło się wiele elementów, m.in. banan, mandarynka, rzodkiewka, czy kiwi. Polecam wszystkim taką zabawę z kolorami, bo daje to niezłego kopa na cały dzień ^^.
Hello guys! Fresh colors + yummy food is a mix which give us energy for a whole day. If you want to help me and vote for this bento HERE (just click "like") I'll be honored. There's still winter but I already look forward to summer strawberries! I hope you can feel warm sun's rays wherever you are ^^.

2 komentarze:

  1. This is so colorful and pretty! feel so happy just looking at it. Am sure it is delicious!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że minął mnie konkurs xD śliczne Bento! jak na łące <3 mam nadzieję, że wygrałaś coś ='> kawaii~

    OdpowiedzUsuń