wtorek, 12 marca 2013

50. Mały sukces

Może i nie jest to piękna, okrągła 100, ale nawet te 50 postów bardzo mnie cieszy!
Mam nadzieję, że kolejne będą obfitować w coraz lepsze pomysły ^^. Z tej okazji postawiłam na moje ulubione pierogi! Oprócz tego niezbyt udziwnione, ale bardzo smaczne składniki.


50 post...It's a great opportunity to have a small celebration! It's my first time writing in English on this blog so sorry for every mistake. I hope that I'll improve communication with others and at the same time my language skills. Today in my box:  pierogies (I don't know if it's a good name :p), egg with ham, carrot, lettuce, kiwifruit and white cheese. 

6 komentarzy:

  1. Sukces jest i to wcale nie mały:) Mam nadzieję, że pomysłów na bento nigdy nie zabraknie i niedługo będziesz świętować setne :D Pierogi zawsze pycha ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...Oby bento-społeczność zawsze była taka przychylna. ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To nic przy twoich postach, ale każdy ma swoje małe rzeczy :p.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Shirley! So bad that I can't eat such things everyday :p.

      Usuń