wtorek, 30 października 2012

1. Zabawa z bento w wykonaniu polskiej uczennicy

Witam! Jako świeżakowi w dziedzinie kulinarnego blogowania wypadałoby mi powiedzieć parę słów wstępu.Gotowanie zawsze sprawiało mi dużą frajdę. Aktualnie jestem uczennicą i zdrowe posiłki są ważnym elementem mojego dnia. Lubię mieć świadomość, że po ciężkiej lekcji czeka na mnie porcja smacznego i atrakcyjnego wizualnie jedzenia. Mój blog założony jest między innymi po to, aby w tym kierunku się rozwijać tzn. szukać inspiracji i samemu eksperymentować ze składnikami, a potem dokumentować to w postach. Widziałam kilka fascynujących blogów i mam nadzieję, iż sama kiedyś stanę się "wyjadaczem", który może pochwalić się swoim doświadczeniem w tej dziedzinie.
Głównym tematem są oczywiście posiłki do szkoły, ale na pewno znajdzie się kilka wpisów, które zawierać będą inne spostrzeżenia, pomysły do zastosowania w kuchni. Mam nadzieję, że od teraz moja kreatywność się rozbudzi i nie zabraknie mi pomysłów na nowe posty! Trzymajcie kciuki

Teraz może krótko opiszę jakie było moje dzisiejsze śniadanie. W tworzeniu "roladek" jestem zupełnym amatorem. Pomysł na nie zrodził się dość szybko i równie prędko został wcielony w życie. Zrobiłam roladki z omletu zawiniętego z sałatą, a druga wersja to roladki z szynki z serkiem naturalnym. Po prawej z kolei mieszanka ogórka, marchewki, sałaty i pomidora, czyli zestaw kolorów na szybko.


1 komentarz: